diumenge, 14 d’octubre del 2018

LLOSA O MUR?




"How can you mend a broken heart?
How can you stop the rain from falling down?
How can you stop the sun from shining?
What makes the world go round?
How can you mend a this broken man?
How can a loser ever win?
Please help me mend my broken heart and let me live again"
(How can you mend a broken keart - Bee Gees)

És una de les nostres cançons. Em vas dir que et recorda a mi, als nostres començaments tan espontanis, perquè amb mi no havies de fingir ni fer cap paper.

A mi em fa plorar: m'omple d'una tristor que no puc controlar. Em recorda la impotència, la necessitat d'agradar-te, la sensació de no arribar i la certesa de no poder-te donar mai el que vas rebre abans que ens coneguéssim.

I és que sempre havia tingut la sensació que aquesta cançó et recordava una altra persona amb qui les vivències van arribar quan la teva vida encara era un lloc segur i comfortable, on només t'havies de preocupar de gaudir i donar el millor de tu mateix. La teva il·lusió es reflexava en uns ulls blaus i en una experiència sense fisures, ni problemes, ni angoixes, ni pèrdues.

No he pogut reparar el teu cor trencat. I em queda el dubte del per què. I em responc a mi mateixa que mai no he estat suficient. I és que les lloses s'han acumulat fins a formar un mur que mai no he pogut atravessar. Un mur de retrets, de mirades fredes i de paraules dures.

I, de nou, voldria desaparèixer.