dimarts, 21 de juliol del 2009

EL BLOQUEIG EMOCIONAL


Cal sortir d'aquí...

1 comentari:

quizas_caiga_una_estrella ha dit...

Si et refereixes a que necessito marxar d'aquí, marxar de Barcelona, doncs sí, tens raó! HO ESTIC DESITJANT! Tinc unes ganes boges d'anar-me'n i deixar de pensar que tots els meus amics tenen un arbre en el que els creixen diners que poden agafar quan els dongui la gana.
Jo em pago coses i no per això em cabrejo ni res, vale? Que et quedi clar perquè sembla que m'ho prengui malament però no sóc tonta i si ho faig és perquè sé que ens trobem en una situació difícil.
En el que no estic d'acord és en que si ara em pago altres coses que abans no em pagava vol dir que a partir d'ara SEMPRE m'ho pagaré jo i això no serà així i no ho trobo bé...


Però qui sap! Potser la foto vol dir una altra cosa, el que estava clar era que anava per mi.