dimarts, 28 de setembre del 2010

ARANYA I MARIETA



Fa un parell de dies, vaig tenir el següent somni:


Estic al pis on vivia de petita amb els meus pares i germans, i veig passar una aranya molt gran pel rebedor. L’aranya en qüestió es dirigeix cap al meu dormitori i jo la segueixo. Un cop arriba allà, es menja una marieta que estava volant a dins de la meva habitació.


Aquí deixo la informació que he trobat a l’hora d’interpretar aquest somni:


- Somiar amb la casa on vivia de petita representa que actualment estic experimentant amb certs sentimens que em recorden el passat, moments llunyans.


- Somiar amb una aranya significa que, gràcies als meus esforços, aconseguiré diners i felicitat en tots els aspectes de la vida. Si l’aranya és molt gran, vol dir que em convertiré en una persona immensament rica i que em sentiré molt afortunada amb la meva vida. Si persegueixo l’aranya, perdré tota la meva fortuna en mals negocis. També puc tenir problemes a l’hora de guanyar els judicis pendents.


- Somiar amb una marieta (escarbat), vol dir que necessito renovar, netejar i rejovenir el meu ésser psicològic, emocional o espiritual. He d’avaluar els moments més importants de la meva vida. Si mato la marieta representa que els obstacles estan superats. Si m’inhibeixo, vol dir que hi ha una manca de consideració per part meva cap a persones properes.

I jo m’he muntat la següent “pel·lícula”:


Vaig contactar amb una noia de quan anava a l’escola de petita. Aquesta noia em va dir que se’n recorda molt de mi quan passa pel carrer on jo vivia amb els meus pares i germans. D’aquí el record del passat i de moments llunyans viscuts. M'han vingut a la memòria les persones que formaven part de la meva vida en aquella època tan remota, tantes vivències i sentiments que ara m'arrenquen un somriure.

Potser hauria d’invertir ni que fos 1 euro en algun joc d’atzar, perquè sembla ser que m’han de tocar un munt de diners. Però com que, sense perseguir l’aranya, vaig cap a ella, el més segur és que no guanyi ni perdi res. És el de menys. El que de veritat importa és sentir-me afortunada amb la meva vida, sense necessitar res més.

I pel que fa a la marieta, sí que és veritat que he tornat de les vacances amb ganes de centrar-me més en mi mateixa i la meva família més propera, de fer neteja, de viure intensament el moment, perquè el temps passa volant i no em vull perdre res. La marieta no la mato jo directament, sino que ho fa l’aranya. Això suposo que vol dir que he superats alguns obstacles, però que ho he fet sense tenir cap mena de consideració cap a algunes persones. També diré que era l’única manera de fer-ho, per no fotre-li una patada a la meva autoestima.

És increïble la quantitat d’informació que es pot treure d’un somni que, a efectes reals, potser no ha durat ni cinc segons.