divendres, 24 de maig del 2013

UNA NIT MOGUDETA

Una cuina ultramoderna.
Un robot de cuina que fa de tot.
Una aranya mig taràntula, mig ànec.
Una nit de somnis estranys. Una nit mogudeta...

- Somiar amb una cuina: necessitat de caliu familiar i de creixement espiritual. També simbolitza les cures maternes o la manera com cuido dels meus éssers estimats. També representa transformació.

- Somiar que estic cuinant: desitjo influenciar els demés, agradar-lis i que depenguin de mi. Representa la meva manera de cuidar i també la necessitat de que em cuidin. Si tinc problemes mentre cuino, vol dir que estic intentant ser forta.

- Somiar amb una taràntula: problemes de salut.

- Somiar amb un ànec i el seu plomatge: simbolitza viatges feliços, una nova llar i bona economia. Les plomes volen dir necessitat d'escut, de protecció i, a la vegada, força, triomf i poder.

(Somiar amb una taràntula-ànec: mai més he d'anar a dormir amb l'estómac buid)

En resum:

Els meus pares es fan grans i comencen a dependre de mi.
Els meus fills es fan grans i comencen a desenganxar-se de mi.
Tot això ho somatitzo amb mal de cap i mal d'ossos. Vaig cansada física i psicològicament: problemes de salut sense importància.
Trobo a faltar les vacances en família, sense complicacions: necessitat de caliu familiar.
Necessito transformar-me, ser més forta, tenir més serenitat i paciència i no abandonar-me a mi mateixa ni als meus. Cuidar-me i deixar-me cuidar. Actuar amb el cor. No fer cas a les interferències i opinions dels altres.
Pel que fa als viatges felicós i nova llar, estaria bé que això representés un futur no molt llunyà.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Un viatge sempre és un bon pla.
Ens carreguem d'energia i aprenem moltíssim.
Espero mica en mica trobis l'aquilibri

Un petó,

lanuor ha dit...

De fet, acabem de planificar les vacances d'estiu, però ha resultat un gran embolic: els fills es fan grans i volen fer la seva. Al final, ha sortit bé.
Una abraçada, Montse!