dijous, 2 de desembre del 2010

FUUUUUFFFF...


Estic apàtica
M'he apagat
Un llumí, si us plau...

2 comentaris:

Ariadna ha dit...

Ja t'encenc jo, que trec foc pels queixals...

Fóra bromes, no t'apaguis. Fes-te aquestes preguntes: val la pena? per a què? "per a què" que implica finalitat... repeteixo: per a què vols apagar-te? servirà de res? no!! doncs cap amunt! no hi ha altre camí Lanuor.

T'ho dic jo que en els darrers anys m'ha tocat estar als fons forces vegades i l'únic camí és cap amunt. Pots trigar més o menys, però ho fas, ho faras.

I si vols res, em tens a l'altre banda del mail. Saps on trobar-me. T'hi estaré esperant, si et vé de gust.

Una abraçada.

lanuor ha dit...

Ariadna: moltes gràcies!! Ara ja estic "buscant el llumí". M'havia apagat degut al gran cansament psicològic que porto a sobre.
Un petó, guapa!