dimarts, 7 de desembre del 2010

A LA GRANJA



L'altre dia vaig somiar que estava en una granja i portava una ovella en braços, amb un sentiment molt protector cap a ella. Arribava a una parcel·la tancada, on hi havia unes vaques pastant tranquil·lament, i deixava l'ovella allà, segura que s'hi trobaria bé i no li passaria res de dolent.

Informació que he trobat sobre aquest somni:

- Somiar amb ovelles: representa l'èxit i la prosperitat a partir de plans ben dissenyats. També vol dir que s'ha d'anar amb compte en els assumptes personals.

- Somiar amb vaques: significa la realització d'esperances i desitjos; bona sort; èxit personal, i arribada de nous esdeveniments que portaran la felicitat.

- Somiar amb una granja: disposició a créixer interiorment, desenvolupament d'aspectes de la personalitat.

- Somiar amb animals (en general): sentiments inadequats per una banda i intent de salvar característiques, emocions i coneixements superiors per una altra.

Les meves conclusions:

Tot apunta als meus canvis interns, perquè estic entrant en una nova etapa de la meva vida, amb canvis físics i psíquics. D'aquí suposo que vénen els sentiments inadequats que interfereixen en mi com a persona: ganes de fugir, recança per tot allò que hagués volgut fer, ganes d'hivernar una llarga temporada...

Però sembla ser que tot anirà bé si m'ho agafo amb valentia i amb ganes. I és veritat que també veig aquesta etapa com una oportunitat de créixer com a persona, de fer i desfer amb tots els coneixements que em dóna l'experiència de tots aquests anys.

He d'abandonar aquesta sensació negativa de que començo a restar anys i prendre-m'ho com un nou començament: no només segueixo aprenent, ara també puc ensenyar, indirectament, tot allò que he anat acumulant i assimilant amb els anys. Indirectament, perquè no es tracta de donar una classe magistral ni una conferència. He de transmetre el que sé sense intervenir, però estant sempre allà. Aquest podria ser un pla ben dissenyat: no improvisar, no dirigir...


2 comentaris:

Ariadna ha dit...

Em quedo parada de la facilitat que tens per recordar els teus somnis. Tens un estri més per interpretar el que t'envolta.
Informació és poder, que diuem.

Ptns.

lanuor ha dit...

No sempre em passa, però el dia que em llevo recordant un somni nítidament, l'apunto. No t'imagines la de pistes que em dóna després a l'hora d'interpretar-lo...
Una abraçada!