dijous, 9 de juny del 2011

SEGON PREMI!!!

He rebut un segon premi, d'una apreciada amiga bloguera, la mateixa que em va donar el primer, però no per això m'ha fet menys il·lusió.

GRÀCIES!!!

Ara hauria de seguir aquest guió:

1r. Agrair-li el detall a la persona que me l'ha donat.
2n. Escriure un post sobre l'avinentesa.
3r. Entregar-lo a 12 blogs que cregui que s'ho mereixen.
4t. Escriure un enllaç dels blogs premiats.
5è. Enviar un correu per comunicar-ho a tots els interessats.

Darrerament no vaig gaire bé de temps, o sigui que faré el que pugui per respectar al màxim aquest guió.

Així que, sense més preàmbuls, dono aquest premi als següents blogs:

Aigua de colors
Quizás caiga una estrella
Moments que compartim
La Quinta de Luculus

I, una vegada més, GRÀCIES!!!


2 comentaris:

Audrey ha dit...

Eiii, moltes gràcies!!, el segon :-) Em fa molta il.lusió, llàstima que vaig una mica de bòlid..., però sí m'enduc el premi cap al meu raconet!!.
Molt agraïda.

Abraçada!

Sílvia, Barcelona. ha dit...

Lanuor!! Gràcies!! Acabo de veure el teu post (tenim l'internet inútil a casa aquest dies). L'Enhorabona i gràcies pel premi. Petonets!