dimarts, 11 d’octubre del 2011

ALLIBERANT-SE


Un gest simbòlic i ben senzill, sovint és l'única cosa que cal per alliberar-se del llast inútil que anem arrossegant i que ens impedeix tirar endavant.

Soltando lastre
Cerró la puerta suavemente, sin estridencias, no sin antes dejar una nota breve y concisa que rezaba: "Eres cobarde, con todo lo que conlleva".
Abandonó toda preocupación, y empezó a mirar a través de la ventana abierta.
Sintió como se iba liberando de cargas inútiles, que ni tan solo le pertenecían.
Arregló la habitación.
Arregló el armario.
Arregló su propia persona.
Como por arte de magia, notó cómo su espíritu también se arreglaba.
El presente, su presente, con sus seres queridos, se apoderó de su ser como un bálsamo.
Consiguió liberarse, soltando lastre...
(Mallow)

3 comentaris:

Ariadna ha dit...

Haig d'aprendre tant...

Jo també hauria de deixar anar algún covard que em té força presonera...

Bufff...

Audrey ha dit...

Alliberar-se de càrregues feixugues, pròpies i d'altres i fer present, un dia i un altre. Sóc en el camí...

Ptonets,

lanuor ha dit...

Sempre hi ha algú que apareix en la nostra vida amb la intenció de carregar-nos amb la seva motxilla de frustracions, complexes i envejes. Començo a identificar-los, però també em falta aprendre més, perquè sempre se'm cola algú... Abans em costava molt dir NO. Ara, a força de fer-ho, cada vegada em costa menys.
Una abraçada a totes dues!