divendres, 28 d’octubre del 2011

ANEM PER FEINA


Tinc l'escombra.
Tinc el gat negre.
Ara només em cal anar per feina. Per començar, un ritual per principiants:

Apunto en un paper allò que vull allunyar de mi. El trenco en molts bocins. Llenço aquests bocins al primer contenidor que trobi pel carrer.

No és ben bé màgia. És una manera simbòlica de dir adéu definitivament a tot allò que ens fa nosa.
Un cop fet això, ja puc entrar més en matèria i començar a aplicar els tretze principis de Jean Shinda Bolen:

"LES BRUIXES
NO ES QUEIXEN
SÓN AGOSARADES
SABEN CUIDAR LES PLANTES
FAN CAS DE LA SEVA INTUÏCIÓ
MEDITEN A LA SEVA MANERA
DEFENEN AMB FERMESA ALLÒ QUE ELS IMPORTA
DECIDEIXEN AMB EL COR
DIUEN LA VERITAT AMB COMPASSIÓ
ESCOLTEN EL SEU COS
IMPROVISEN
NO IMPLOREN
RIUEN JUNTES
GAUDEIXEN DEL QUE TÉ DE POSITIU LA VIDA"


"Somos seres espirituales que recorremos un sendero humano" (Mensh)

3 comentaris:

mar ha dit...

L'únic que em falta és el gat negre, però em penso que tenint tota la resta a punt podré passar sense ell!

Una bruixa 'sàvia' amb els polzes verds...
(Jean Shinoda Bolen)

Audrey ha dit...

Interessant ritual!.
I per allò què t'agradaria tenir més apropet?,n'hi ha de ritual?
Com m'agradaria ser com la bruixa que descrius...

Ptonets,

lanuor ha dit...

Hola, bruixetes sàvies (si m'ho permeteu). Per tenir allò que voldríem més a prop, potser cal estar al seu costat sense demanar res a canvi, i cuidar-ho com les dones sàvies saben cuidar les plantes.