dimarts, 28 de febrer del 2012

ANELLS DE PLATA

Fa uns dies vaig somiar que portava anells de plata a tots els dits de les mans.

Interpretació:

Un anell al dit representa el compromís total amb una relació o l'èxit en un nou intent. També indica lleialtat cap als propis ideals, responsabilitats i creences. Portar posat al dit un anell de plata vol dir que m'he de deixar portar per la intuïció, que he de tenir confiança en mi mateixa i prendre les decisions amb tranquil·litat.

Curiós, sobretot, la referència a la tranquil·litat a l'hora de prendre decisions. En un post anterior, vaig fer esment a refer el niu, a un petit reagrupament familiar salvant distàncies kilomètriques. De moment, les parts interessades s'han tirar enrera. La intuïció m'ha dit que no he d'intervenir, que he d'esperar i acceptar els esdeveniments, siguin els que siguin. I això estic fent. M'ha ajudat molt el fet que la relació amb els meus pares; és a dir, les "parts interessades" ha agafat un caire més tendre i tolerant. Es fan grans i els vull acompanyar en aquest procés. Acompanyar, sense intervenir ni agobiar.

Tenint en compte que no portava un sol anell sino uns quants, espero anar ben servida de responsabilitat i serenitat.

1 comentari:

Audrey ha dit...

Acompanyar sense intervenir ni agobiar, és un bon camí!, vol dir ser-hi, saber que compten amb tu i és tan valuós!. Amb aquest somni tan carregat :-), segur que te'n sortiràs! .

Una abraçada!.