dimecres, 1 de febrer del 2012

REFENT EL NIU


Darrerament estic molt desconnectada del món virtual. M'he ficat de ple en una tasca una mica laboriosa que espero que m'acabi sortint bé: refer el niu.

Tenia la família una mica desperdigada i estic a punt d'aconseguir una mena de reagrupament que ens beneficiaria a tots.

No cal dir que els meus fills estarien més que encantats de tornar a tenir els avis més a prop de casa. Els meus germans i jo, per altra banda, també estaríem encantats i molt més tranquils.

"La familia es un complemento nuestro, complemento mayor que nosotros, anterior a nosotros y que nos sobrevivirá con lo mejor de nosotros" (Alphonse de Lamartine)


1 comentari:

Audrey ha dit...

Ja fas bé!, la familia ben avinguda és un tresoret, on lloc on trobem recer.

Petonets,