divendres, 28 de gener del 2011

UNA DE SABATES



Avui he somiat amb sabates.


Passejava per un poble i en una cruïlla de carrers, una companya de l'escola m'oferia un parell de botes i un parell de sabates planes. Estaven fetes servir. Jo me les quedava mirant i mentre pensava què en podia fer, m'he despertat.

I aquesta és la interpretació que he trobat a "sant google":

- Somiar amb sabates: representa l'actitut cap a la vida i les pròpies conviccions. Somiar amb canviar de sabates també vol dir que estem disposats a canviar de comportament davant de nous esdeveniments o persones en la nostra vida. Les sabates velles simbolitzen l'esforç i l'assoliment d'objectius gràcies a ell. També simbolitza que, per fi, ens acceptem tal i com som.

He après a distanciar-me emocionalment
M'he centrat en el que realment m'omple
No tinc cap necessitat de complaure tothom
M'accepto amb totes les meves mancances
No permeto que ningú em minitmitzi, senzillament, passo
I tot gràcies a unes velles sabates...

1 comentari:

Ariadna ha dit...

M'encanta quan interpretes els teus somnis. De fet, m'encanta qeu recordis els somnis!
Jo avui també he somiat. La cosa anava de cistells de mimbre. Vaig a "sant google" corrents!!

Petns bonica.