divendres, 4 de febrer de 2011

BE HAPPY


No hi ha manera de baixar el video, o sigui que deixo aquí l'explicació:

Esta historia es real.
En estos tiempos difíciles, reunimos al hombre más viejo con el bebé más joven.
Madrid. Aitana Martínez a tres horas de nacer.

Mallorca. Josep Mascaró 102 años:

"Hola Aitana, me llamo Josep Mascaró y tengo 102 años. Soy un suertudo. Suerte por haber nacido, como tú. Por poder abrazar a mi mujer. Por haber conocido a mis amigos. Por haberme despedido de ellos. Por seguir aquí.

Te preguntarás cuál es la razón de venir a concerte hoy. Y es que muchos te dirán que a quién se le ocurre llegar en los tiempos que corren, que hay crisis que no se puede… Ja! esto te hará fuerte. Yo viví momentos peores que este, pero al final, de lo único que te vas a acordar es de las cosas buenas.

No te entretengas en tonterias que las hay, y vete a buscar lo que te haga feliz que el tiempo corre muy deprisa. He vivido 102 años y te aseguro que lo único que no te va a gustar de la vida es que te va a parecer demasiado corta. Estás aquí para ser feliz”

(Anunci de la Coca Cola: "Estás aquí para ser feliz")



2 comentaris:

Ariadna ha dit...

Suposo que quan arribes als 102 ho veus d'una altra manera.
Ara mateix, que encara me'n falten molts pels 102, no sóc capaç de veure-ho amb els mateixos ulls.
Ara no sóc capaç de dir Be Happy.
Tanmateix arrivarà el dia que ho pugui dir.

lanuor ha dit...

Arribar als 102 anys també déu ser fotut. Sobrevius a gent que estimes molt i ha de ser un pal. Però, com tu dius, la perspectiva que et dóna de la vida és molt diferent de la que tenim nosaltres ara mateix. Això sí: el missatge és molt bo. Li he fet llegir a la meva filla gran. Per cert, el seu blog es diu "quizas-caiga-una-estrella". Si li vols fer un cop d'ull, el tinc a la llista. Una abraçada, Ari.