dimarts, 8 de febrer del 2011

FOC CONTROLAT



















Fa tres dies, vaig somiar amb un incendi. Em trobava en un edifici públic, acompanyada de persones conegudes, però no recordo qui eren. Una planta estava destinada a ambulatoris i les altres crec que eren oficines. Es declarava un incendi i havíem d'anar avisant tothom. La gent abandonava l'edifici amb molta tranquil·litat i, de fet, no arribàvem a veure grans flamarades de foc. Això sí: es veia un fum blanquinós i es vivia la sensació de perill. Però tot acabava bé.

Interpretació del somni:

Somiar amb foc:
- És favorable per a qui ho somia, sempre i quan no somïi que s’està cremant. Somiar amb foc simbolitza la destrucció, la passió, el desig, la transformació, la il·luminació, viatges, ràbia, canvis. També significa que alguna cosa vella està a punt d’acabar i alguna de nova entrarà en les nostres vides. Els pensaments i opinios propis estan en vies de canviar.

- Somiar que aconseguim apagar un incendi, vol dir que superarem els obstacles a través de molt d'esforç i treball. Si l’apaguem sense cremar-nos, vol dir que ens preocupem innecessàriament pel bon rendiment dels nostres negocis.

- Si l’incendi és provocat, indica que tenim ràbia per alguna cosa i que aquesta està retinguda en el nostre subconscient. És aconsellable treure aquesta ràbia com sigui i evitar que es quedi adintre.

- Si és un foc controlat, simbolitza la pròpia motivació i transformació interior.

Somiar amb fum: pel que fa al fum, si aquest blanc i lleuger representa tranquil·litat de cor i esperit, fi de les preocupacions. Això sí, des d'un punt de vista més material, cal tenir en compte que el fum també impedeix la visió i amaga tot allò que ell mateix envolta.

Aquesta sí que és bona: HO HA CLAVAT. Fins i tot, una part del somni ha estat premonitòria.

Per començar, no recordo si l'incendi era provocat, però el cert és que un fet absurd i estúpid m'ha fet viure uns moments de ràbia continguda i preocupació innecessària. La manera de canalitzar aquest malestar ha estat dedicar-me als meus hobbys i gaudir de les petites coses que cada vegada m'omplen més.
I, com sempre, el tema recurrent de l'esforç i el treball personal, que apareix en gairebé tots els meus somnis. Ho tinc tan interioritzat que crec que ja deu formar part del meu codi genètic.

La interpretació més material del fum déu tenir molt a veure amb la situació que em va enfurismar, doncs hi havia molta hipocresia, covardia, falsetat, manipulació i mala bava en qui la va provocar. Però, per part meva, la preocupació aviat va arribar a la seva fi.

I ara ve la PART PREMONITÒRIA: esdevenen canvis molt positius per a unes persones molt i molt estimades. Tenen a veure amb un viatge, un canvi de situació i un tornar a les arrels. No puc dir més perquè els interessats m'han demanat que, de moment, ho mantingui en secret. I ho vaig saber al dia següent de somiar amb l'incendi. És el primer somni premonitori que he tingut de manera conscient, vaja que l'he pogut relacionar per la seva immediatesa.


Total, que m'he quedat de pasta de boniato amb tot això.