dilluns, 28 de maig del 2012

BALLANT EL TWIST


Tinc problemes amb el meu esquema corporal, mai he acabat d'assimilar-lo del tot. Això fa que caigui, perdi l'equilibri i em mogui a trompicons.

L'altra dia vaig somiar que ballava un twist. De fet, en el somni continuava tan dropa com en la meva vida conscient. Però això no m'aturava.

El significat d'aquest somni, senzillament, m'ha encantat:

Ballar representa la llibertat, el bon equilibri interior, el bon coneixement i la bona compenetració que un té sobre ell mateix. Simbolitza l'alegria, l'elegància, la sensualitat i els desitjos sexuales. També representa la unió de la part femenina i masculina d'un mateix. Augura molt bona fortuna. Suggereix creativitat, deixar-se portar per la vida, agafar el que aquesta vida ofereix en el moment present, no perdre cap oportunitat.

Amb els temps que corren, us desitjo a tots que sovint somieu que esteu ballant. 

BALLEU AMB LA VIDA