divendres, 18 de maig del 2012

JA US HO TROBAREU...


Miro cap endavant amb ganes d'un món millor. I sé que és possible. Sé quina és la clau.

En canvi, vosaltres... Ja us ho trobareu...

Per part meva, veig el futur amb confiança. M'he adonat que sóc molt més forta. Quasevol és molt més fort que vosaltres.

Sou uns mafiosos. Aquesta és l'única cosa que us salva. Però, dins de la màfia, sempre s'acaben matant entre ells.

Ja us ho trobareu...

Quan veig la vostre cara menyspreable per la tele, l'apago.
Quan us sento bramar per la ràdio, busco una emisora de música.

Els fulls de premsa on sortiu contínuament, no per res bo, això segur, els utilitzo per recollir les caques del gos

Seguiu malgastant els meus diners. No en treureu res més de mi.

Ho heu aconseguit: m'importeu una merda.

Ja us ho trobareu...
Espero que el temps us torni amb escreix totes les malifetes, totes les mentides, tot el malestar i greuges que heu provocat.

Espero que algun hacker avispat i valent trobi els vostres comptes bancaris als paradisos fiscals i us deixi en la més absoluta ruïna.

Espero veure-us a la cua de l’atur, intentant demostrar que sabeu treballar quan mai no ho heu fet.

Ja us ho trobareu...

No us necessito per a res en absolut. Cap persona honrada i treballadora us necessita per a res.

En canvi, vosaltres ens necessiteu fins i tot per respirar, colla d’inútils mangants.

Ja us ho trobareu...

4 comentaris:

Gerònima ha dit...

Olé!

Audrey ha dit...

Es pot dir més alt...però no més clar!. Recolliran allò que sembren...ja s'ho trobaran!.
Malgrat tot, m'agrada la visió esperançadora i forta.
Abraçada, gran!.

lanuor ha dit...

Moltes gràcies a totes dues! I, sobretot, no perdem mai les esperances.

Sílvia, Barcelona. ha dit...

Ostres! Fa temps que no visito cap blog.
M'hi afegeixo al teu manifest, Lanuor, amb veu molt alta. És tal com em sento jo també en aquests temps de FRAU i ESTAFA que en diuen crisi.
Una abráçada,